Ehdokas: Anni Niva

17. maaliskuuta 2021


Anni Niva

1. Kuka olet?

Olen Anni, 47- vuotias kielikouluttaja, opinto-ohjaaja ja erityisopettaja. Pälkäneen Vihreissä toimin sihteerinä. Syntyisin olen Itä-Suomesta. Pälkäneellä, Huhtioisten kylässä, olen asunut viimeiset 16 vuotta. Vapaa-aikanani olen kuntoliikkuja, yhdistystoimija ja kulttuuritapahtumissa kävijä. Pidän myös urheilun seuraamisesta katsomon puolella ja vapaaehtoistöistä.

2. Mikä sai sinut lähtemään ehdokkaaksi kuntavaaleihin?

Oman kylän asiat kiinnostaa ja koen, että tässä elämänvaiheessa pystyisin panostamaan kuntavaikuttamiseen. Olen mukana useammassa pälkäneläisessä yhdistyksessä/harrastusryhmässä ja niidenkin kautta olen päässyt perehtymään asioihin, jotka kuntalaisia puhuttavat ja joihin toivotaan muutosta.

3. Miksi Vihreät?

Vihreät arvot ja omat elämänarvoni, mm. suvaitsevaisuus ihmisoikeuksien kunnioittaminen ja ympäristöstä huolehtiminen kohtasivat jo vuosia sitten. Pälkäneen Vihreisiin liityin muutama vuosi sitten ja olen ilokseni huomannut, että tässä porukassa arvot muuttuvat teoiksi. Ja jokainen saa olla oma itsensä. "Live, and let live."

Lähetä kommentti